علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

مونس تنهایی

حرف هاي اخر

1390/4/7 23:38
نویسنده : مامان اعظم
426 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم تا چندروز ديگه هرسه تا مون مي ريم كانادا تو قرار بود اونجا به دنيا بياي ولي نشد حالا قول مي دم جبران كنم هرسختي رو مثل غربت وتنهايي روبه جون مي خرم تا تو اونجوركه لياقتت هست بزرگ بشي قراره من وتو سه ماهي تنها بمونيم ولي بابا قول داده خيلي زود برگرده مي دونم شماها دلتون واسه هم تنگ ميشه ولي مجبوريم اينجوري بابا مجبور ميشه برگرده واونجا بمونه حالا از اينها كه بگذريم پسر گلم در تمام مدت چها ماهي كه ازتولدت مي گذره خاله ها ودايي خيلي زحمت كشيدن خاله مهين اولين شب تو بيمارستان بود وهم اومد خونه براي من كاچي پخت و منو برد حموم دايي محمد اولين بارتورو حموم برد واولين بار دكتر زحمتهاي خاله اكرم هم كه گفتم مامان بزرگ تنها كسي كه تموم اين چها رماه كه من كلي كار اداري بيرون داشتم هميشه از تو نگهداري كرد وكلي به تو وابسته شده خاله ناهيد هم كه خيلي تو رو دوست داره گاهي اوقات به مامان بزرگ كمك كرده راستي اين روزهاي اخر كه خيلي كاردارم خاله ها برنامه ريزي كردن تو وروجكو نگهدارن تا من وسايلهامو جمع كنم مي بيني چه خاله هاي مهربوني داره راستي دخترخاله سارا هم كه اتاقتو درست كرده دايم زنگ مي زنه تا اگه كاردارم تو رو پيش اون بزارم مي بيني با اينكه خودش دوتا بچه شيطون داره ولي بازم مي خواد كمك كنه از همتون ممنونم من و عليرضا دستاي همه شما خصوصا مامان بزرگ رو مي بوسيم وهمتون رو دوست داريم ما وبخصوص من افتخار مي كنم كه چنين خانواده اي دارم كه بدون چشم داشت بهم كمك مي كنن..
پسندها (1)

نظرات (8)

مامان علي
7 تیر 90 23:42
خوش به حالت عليرضا.قدر مامان و باباتو بدون .خيلي آينده نگرن


مامان علي جون دعا كنيد همه چيز خوب پيش بره چون باباي عليرضا خيلي تحت تاثير حرفاي ديگرانه
ساجده
16 تیر 90 11:46
امروز16/4/90روز تولد امام سجاد است 4روز به رفتن شما مونده خیلی سخته چون دیگه نیستی که باتو بازی کنم دیگه نیستی که بغلت کنم و برام بخندی مامانت با من زبان کار کرد و من نمره خوبی آوردم دیگه مامانت هم نیست که با من زبان کار کنه توی ترم های دیگه من پیش کی برم شما ها دارین می رین راستی قرار شده سیستم به ADSLکنم تا با هم بتونیم صحبت کنیم چه قدر زود اومد رفتنتون چه قدر زود دیر می شود برایتان بهترین ها را و خوشبختی و سربلندی را آرزو می کنم به امید اینکه سر بلند بر گردین به ایران به امید اون روز :-h
ساجده
19 تیر 90 20:50
علیرضا جون الان که دارم اینو برات می نویسم 6 ساعت به پرواز تو مامان و بابات مونده آخه تو ساعت 3 صبح روز دوشنبه از ایران می ری خداحافظ علیرضا کوچولی و کوپلیدوست دارم
مامان محمدسینا
21 تیر 90 12:42
باز باران بارید ، خیس شد خاطره ها . مرحبا بر دل ابری هوا! هر کجا هستی باش آسمانت آبی و تمام دلت از غصه دنیا خالی......... آرزو به دلم موند علیرضا رو حداقل تا سه ماه دیگه نمی بینم . بهترین ها رو براتون آرزو می کنم. رفتم یه وب کم جدید بخرم ان شاء الله
ساجده
26 تیر 90 19:25
علیرضا جون سلام امروز 26 تیر روز تولد مهدی موعود هستش علیرضا جون عیدت مبارک دوستت دارم به اندازه یک دنیا منم برات از همین جا یک دسته گل رز برات می فرستم


عليرضا هم تورودوست داره عزيزم
ساجده
3 مرداد 90 12:49
_____$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$_______________
ساجده
25 مرداد 90 1:12
علیرضا جون الان 1390/5/25 است به عبارتی نیمه رمضان علیرضا جون امروز عید امام حسن مجتبی هستش و البته تولد من عیرضا جون امروز خیلی روز خوبی هستش علیرضا جون عیدت مبارک این گل رز تقدیم می کنم به تو علیرضا جون اگه بدونی چه قدر دوست دارم الان از رفتن تو و مامان وبابات یک ماه 5 روز می گذر خیلی دلم برات تنگ شده علیرضا جون به امید روزی که دوباره بیبینمت عزیزم از همین جا بوسد می کنمدوست دارم
ساجده
27 مرداد 90 22:17
$$$$ ________ سلام علیرضا گلم _______ $$$$$$$ __$$$$$$$$*________ _______, ,,,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'_____آپم_____**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---_______آپم__ _ ____ '**,,,, این پروانه رو برای تو فرستادم تقدیم به تو ای بهترینم